
Wybierz tematy, które najbardziej Cie interesują
UWAGA! Wszystkie szkolenia dostępne także w wersji ON LINE - zadzwoń i dowiedz się więcej!
Sprawdź opinie o moich szkoleniach:
Tematy szkoleń dla Aptek:
- Obrona Ceny
- Trudny Pacjent
- Skuteczna odmowa
- Podstawy komunikacji
- Oczami pacjenta
- Merchandising
- Analiza potrzeb pacjenta
- Skuteczna rekomendacja
- Wygląd apteki i obsługa pacjenta
Obrona Ceny
Często słyszymy uwagi pacjentów: - To za drogo, w innych Aptekach jest taniej…
Najczęściej nie jest to prawda - ale co z tego, jeżeli Pacjent i tak uważa, że w Twojej Aptece jest drogo? A jeżeli moje ceny są naprawdę wyższe, to jak przekonać pacjenta żeby je zaakceptował i był zadowolony z zakupów w mojej Aptece?
Dowiedz się:
• Jak bronić swoich cen,
• Jakie są prawdziwe przyczyny narzekania na cenę,
• Jak przekonać pacjenta do zmiany opinii o cenach w Twojej Aptece.
DZIĘKI SZKOLENIU
Wzmocnisz opinię przystępnej cenowo Apteki i stanie się ona bardziej konkurencyjna na tle innych.
Trudny Pacjent.
Kiedy „trudny pacjent” wyprowadza Cię z równowagi, ponoszą Cię nerwy i czujesz, że Twoja cierpliwość się kończy, pamiętaj że: - najwierniejsi pacjenci to Ci, którzy zostali dobrze obsłużeni w trudnych sytuacjach, a najtrudniejsza sytuacja w Aptece to taka w której nie ma kogo obsługiwać.
Dowiedz się:
• Jak właściwie reagować w trudnych sytuacjach,
• Jak zachować spokój i opanowanie pomimo presji negatywnych emocji,
• Jak pozyskać sympatię pacjenta zamiast jego wrogiego nastawienia,
• Jak właściwie rozpoznać przyczynę sporu i skutecznie go załagodzić.
DZIĘKI SZKOLENIU
Nauczysz się kontrolować trudne sytuacje z pacjentami oraz będziesz skutecznie łagodził spory i ich unikał.
Skuteczna odmowa.
Pacjenci bywają bardzo roszczeniowi i trudno skutecznie bronić się przed presją z ich strony nie narażając się na niepotrzebne nerwy. Zdarza się, że nie potrafimy odmówić prośbom i naleganiom pacjenta lub innych osób. Dlaczego czasem trudno jest powiedzieć „NIE”?
Dowiedz się:
• Jak skutecznie i bezkonfliktowo odmawiać,
• Dlaczego miewamy kłopoty z odmową,
• Poznaj techniki obrony przed uporczywym naleganiem,
• Jak oprzeć się presji zachowując spokój.
DZIĘKI SZKOLENIU
Będziesz skuteczniej radził sobie z odmową żądań lub wygórowanych próśb pacjentów, nie ulegał presji i kontrolował sytuację.
Podstawy komunikacji
Teoretycznie każdy potrafi się komunikować. Teoretycznie. Praktycznie, komunikacja to coś więcej niż zwykła wymiana zdań. Zadowolony z obsługi Pacjent jest najlepszą polisą ubezpieczeniową dla Twojej Apteki. Często nieświadomie popełniamy komunikacyjne błędy, które zmniejszają popularność naszej Apteki.
Dowiedz się:
• Jak kontrolować rozmowę, czyli sztuka prowadzenia rozmówcy za pomocą pytań otwartych i zamkniętych,
• Aktywne słuchanie – kiedy Pacjent czuje, że jest w centrum uwagi?,
• Mowa ciała – Twoja wiarogodność nie zależy tylko od tego co mówisz, ale także od tego jak wyglądasz i się zachowujesz.
DZIĘKI SZKOLENIU
Wzmocnisz kontakt z pacjentami i zyskasz ich większe zaufanie co zbuduje silniejsze relacje pacjenta z Twoją Apteką.
Apteka widziana oczami pacjenta
Twoja ocena Apteki jest ważna ale ocena pacjenta jest najważniejsza!
Zastanawiałeś się czy pacjenci widzą Twoją Aptekę tak samo jak Ty i personel?
W codziennej rutynie często tracimy trzeźwą ocenę i umykają nam podstawy.
Warto wprowadzać i utrwalać dobre nawyki oraz eliminować niewłaściwe.
Dowiedz się:
• Na co szczególnie zwracają uwagę pacjenci,
• Co tak naprawdę spostrzega pacjent,
• Jakie są mocne strony Twoje Apteki,
• Co warto zmienić w Twojej Aptece i czego unikać.
DZIĘKI SZKOLENIU
Udanie wzmocnisz dobrą opinię pacjentów o Twojej Aptece, zwiększysz jej popularność i korzystnie wyróżnisz na tle innych.
Merchandising
To, czy daną Aptekę będą chętniej odwiedzać pacjenci uzależnione jest nie tylko od lokalizacji czy jej zewnętrznego wyglądu, ale także od odpowiedniego, rzucającego się w oczy zaprezentowania jej asortymentu. Tym właśnie zajmuje się Merchandising. Może on z jednej strony pozytywnie wyróżnić daną Aptekę, z drugiej zaś strony nieumiejętne jego wykorzystanie może doprowadzić do pogorszenia się jej wizerunku. Indywidualny, ciekawy i zaplanowany sposób przedstawiania asortymentu ma ogromny wpływ na zwiększenie zainteresowania Apteką przez pacjenta, a co za tym idzie poprawienia jej sprzedaży.
Dowiedz się:
• Jak dobierać preparaty do ekspozycji i gdzie je umiejscowić,
• Poznasz podstawowe zasady Merchandisingu,
• Dowiesz się jak planować i dbać o ekspozycję,
• Analiza przykładów ułatwi Ci przyswojenie wiedzy,
• Dowiesz się jakie są częste błędy w ekspozycji i zaczniesz ich unikać,
• Pomogę Ci w zaprojektowaniu profesjonalnej ekspozycji.
DZIĘKI SZKOLENIU
Wzrośnie zainteresowanie asortymentem Twojej Apteki a dobrze zaprezentowana oferta lepiej zaspokoi potrzeby i oczekiwania pacjentów.
Analiza potrzeb pacjenta
Po co tak naprawdę pacjent przychodzi do Apteki?
Jak spełnić jego wymagania kiedy głównie domyślasz się czego potrzebuje?
Bez rzetelnego poznania potrzeb pacjentów trudno je w pełni zrealizować i zdobywać ich lojalność oraz zaufanie. Obsługa „w ciemno” często zaskakuje.
Dowiedz się:
• Jak właściwie rozpoznać potrzeby pacjenta,
• Co to są potrzeby świadome i nie świadome,
• Co jest podstawą udanej obsługi,
• Jak uzyskać większe zadowolenie pacjenta?
DZIĘKI SZKOLENIU
Zdobędziesz większe uznanie pacjentów i skuteczniej wypracujesz opinię Apteki która lepiej niż inne spełnia ich oczekiwania.
Skuteczna rekomendacja
„Ten jest za drogi, a ten za tani, ten chyba słabo działa...” - pacjentowi często trudno samemu zadecydować lub... po prostu sam nie wie zbyt dobrze czego chce!
Jak zarekomendować pacjentowi rozwiązanie aby był przekonany, że otrzymał dokładnie to czego potrzebował?
Dowiedz się:
• Z czego wynikają prawdziwe korzyści leków,
• Jak wykorzystywać różne techniki poleceń,
• Jak ułatwić pacjentowi podjęcie satysfakcjonującej decyzji.
DZIĘKI SZKOLENIU
Wielu wymagających i niezdecydowanych pacjentów poczuje, że Twoja apteka potrafi sprostać i lepiej od innych zaspokoić ich oczekiwania przez co zdobędziesz ich lojalność i uznanie.
Wygląd apteki i obsługa pacjenta
Zapamiętujemy głównie to co widzimy.
Podświadomie idziemy tam gdzie nam się najbardziej podoba, a unikamy miejsc które uznajemy za brzydsze.
Jak poprawić wygląd swojej Apteki aby pacjenci chętniej do niej wracali?
Co sprawia, że pacjenci czują się lepiej obsłużeni?
Dowiedz się:
• Co jest najważniejsze w ocenie wizualnej Apteki,
• Jakie są nowoczesne standardy obsługi pacjenta,
• Co najbardziej wpływa się na jej właściwy wizerunek,
• Co mu szkodzi i powoduje negatywne postrzeganie Apteki przez pacjenta.
DZIĘKI SZKOLENIU
Łatwiej przyciągniesz nowych pacjentów, a wśród stałych wzmocnisz profesjonalny wizerunek swojej Apteki.
Sprawdź pozostałe tematy szkoleń:
